newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

אלפים בעצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע

מאת:
השאירו תגובה
א א א

כ-3,000 מפגינים השתתפו הערב בהפגנה שארגון הבית הגאה בבאר שבע מול בניין העירייה במחאה על אפליה נגד קהילת הלהטב"ק בעיר. עוד מחו המפגינים על היעדר תקציבים לקהילה בבאר שבע ועל הניסיון "להחביא" את הקהילה, כדברי המפגינים, מעיניי יתר הציבור בעיר.

העצרת התקיימה יום לאחר שבג"ץ קיבל את עמדת המשטרה והעירייה, שביקשו למנוע מהקהילה הגאה בעיר לצעוד על רחוב רגר, הרחוב הראשי בעיר, במה שהיה אמור להיות מצעד הגאווה הראשון של באר שבע. בבית הגאה סירבו לצעוד ברחובות צדדיים, כפי שדרשו השופטים, ולכן קיימו את העצרת במקום הצעדה.

עם זאת, בסוף העצרת יצאו באופן ספונטני כחמישים מפגינים לצעדה על שדרות רגר, בליווי שוטרים וניידות. לפי דיווח של עו"ד סמדר בונן, דוברת הבית הגאה, במהלך הצעדה הקטנה קילל אחד השוטרים את אמו של אחד הצועדים, שנשאה שלט עם הכיתוב "הבן שלי הומו – אז מה?". לאחר מכן נעצר הבן. "המשטרה לא רק מחזקת את האלימות אלא נוקטת בה באופן המכוער ביותר", אמרה בונן. מדוברות המשטרה נמסר שהעצור תקף שוטר, והועבר לחקירה.

> סרבנית המצפון תאיר קמינר תשוחרר מהצבא בשל "התנהגות רעה וחמורה"

עצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע (אלמה ביבלש)

עצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע (אלמה ביבלש)

עצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע (אלמה ביבלש)

עצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע (דני בלר)

עצרת הקהילה הגאה מול עיריית באר שבע (דני בלר)

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
דברים שרואים בתמונה (צילום: צלם)

דברים שרואים בתמונה (צילום: צלם)

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf