newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

כרזות נגד התבטאויותיו הגזעניות של אמיר חצרוני נתלו ברחבי תל אביב

מאת:
השאירו תגובה
א א א

פעילות קבוצת הלא נחמדים-לא נחמדות תלו במהלך הלילה (שני) פוסטרים ברחבי תל אביב נגד התבטאויותיו הגזעניות של אמיר חצרוני כנגד מזרחים. על הפוסטרים שתלו הפעילות מופיעה תמונתו של חצרוני עם דרכון אירופאי ולצידו משפט במרוקאית: "משא בלא רז'עה!" שמשמעותו: "תלך בלי לחזור!".

לאחר הבחירות פרסם חצרוני בעמוד הפייסבוק שלו את הדברים הבאים: "אם לא היינו פותחים את הרגליים ללא סלקציה לכל מיני יהודים, וספק יהודים, וחצי יהודים ממדינות ליגה ג' שהגורם המאחד אותם הוא לנשק קמעות, לאכול חומוס, לשתות בורשט, לקחת קצבאות ולקבל אורגזמה מלריב עם העולם – בוז'י היה לוקח את הבחירות בהליכה".

בהמשך, לאחר תלונה שהוגשה נגדו במשטרה על הסתה המשיך חצרוני וטען: "אילו היינו צעירים ב-60 שנה, ואילו הייתי אוחז בתפקיד ממלכתי ראוי לי, למידותיי ולכישוריי – הייתי מתנגד חד משמעית להעלאתם ההמונית של יהודי המזרח ללא סלקציה מתאימה שתבטיח כי כעבור 60 שנה לא יהיה רוב לימין ולא יהיה קהל לעמיר בניון". בהזדמנות נוספת, לאחר שהוזמן לתוכנית הבוקר של ערוץ 2 תקף חצרוני את אשת התקשורת אמירה בוזגלו ואמר לה: "אני חושב ששום דבר רע לא היה קורה אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם".

> בלי אוהלים: המאבקים החברתיים שהשתלטו על הבחירות

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

כרמן אלמקייס-עמוס ממובילות הקבוצה ואחת מתולות הפוסטרים אמרה "מאוד התרגשתי לשמוע שאמיר חצרוני עוזב את הארץ ולכן יצאנו אני וחבריי בקמפיין לזרז את העניין! אני לא מבינה למה לו לחכות שנה? מי שלא טוב לו יכול כבר מחר בבוקר לטוס, יש לכם דרכון אירופאי ופה זה לא אירופה!"

ערן עמר גם הוא ממובילי הקבוצה אמר "ישראל 2015 ועדיין יש התבטאויות אלימות וגזעניות כלפי מזרחים בטלוויזיה בעיתונות ובפייסבוק. לכל מי שחושב שזה חלף מן העולם שיחשוב פעמיים!״ מקבוצת הלא נחמדים לא נחמדות נמסר ש"כל מי שיאמר או יתנהג בגזענות כלפי מזרחים נפעל מולו בכל הכלים החוקים והלגיטימיים שעומדים לרשותנו".

> למה לא אצפה בראיון עם האנס ארז אפרתי ב"עובדה"

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

צילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

דיווח וצילום: קרן מנור/אקטיבסטילס

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf