newsletter
השיחה מגיעה אליך
רוצה לקבל את מיטב הסיפורים של שיחה מקומית ישר למייל? הניוזלטר השבועי שלנו הוא התשובה בשבילך.

חמישה בני משפחה נזרקו מדירת עמידר בירושלים וגרים במקלט ציבורי

מאת:
השאירו תגובה
א א א

חמשת בני משפחת גוריאל נזרקו שלשום לרחוב מדירת "עמידר" שאליה פלשו לאחרונה. כפי שדווח כאן לאחרונה, בני המשפחה ממתינים כבר ארבע שנים בתור לדיור הציבורי ואינם יכולים להרשות לעצמם לשלם שכר דירה.

ביום שלישי יצאה דנה, אם המשפחה, לבדיקה אצל רופא. ילדיה שהו בבתי ספר וגנים ובעלה בסידורים. כשחזרה גילתה כי כל תכולת הדירה נלקחה על ידי מפנים מטעם עמידר. המשפחה נאלצה לישון בשני הלילות האחרונים במקלט על מזרונים שהיו זרוקים על הרצפה.

כשמאיר, האב, הלך לעמידר להבין למה פינו אותם ללא הודעה מוקדמת, אמר פקיד עמידר שהמשטרה הודיעה למשפחה בלילה לפני כן, מה שלא קרה למעשה. לגבי תכולת הדירה, נציגי עמידר דרשו ממאיר לחתום על מסמך ערבון של 10.000 שקל, שבו הוא מתחייב לא לפלוש לאותה דירה, לשלם על אחסון רכושו וההובלה, ולתת כתובת חדשה של המשפחה שאליה הוא מתכוון להעביר את כל הציוד של הבית. עד שיצליחו לארגן את כל הכסף הזה, יאלצו בני משפחת גוריאל לא להחליף בגדים, ולישון על מזרונים במקלטים ציבוריים.

דנה סובלת מדלקת מפרקים אשר אינה מאפשרת לה לעבוד. מאיר מתקשה למצוא עבודה. בגלל מחלת אשתו נטל המשפחה והבית, והטיפול בילדים נופל עליו. לזוג שלושה ילדים והם מתקיימים מ-5,200 שקלים בחודש (קצבת הכנסה לזוג וסיוע בשכר דירה), כאשר עד לפני שפלשו לדירה לפחות 3,000 שקל בחודש בוזבזו על שכר הדירה הגבוה בירושלים. זה הותיר את הזוג ושלושת ילדיהם להתקיים מ-2,200 בחודש.

> משפחת גוריאל לא סומכת על המילה של עמידר

> כערים משפחות פונו באלימות מבתיהן בגבעת עמל

א א א
ועוד הערה לסיום:

הפוסט שקראת עכשיו לא במקרה נמצא פה, בשיחה מקומית. צוות האתר משקיע יום-יום המון מחשבה ועבודה קשה כדי להביא לקוראים שלנו מידע שלא נמצא במקומות אחרים, לפרסם תחקירים ייחודיים, להגיב מהר לאירועים חדשותיים מתגלגלים, ולתת במה לקולות מושתקים בחברה ולפועלות ולפעילים למען שלום, שוויון וצדק חברתי.

כבמה שעושה עיתונות עצמאית אנחנו לא נמצאים בכיס של אף בעל הון, ולא של השלטון. הרבה מהכתיבה באתר נעשה בהתנדבות מלאה. ועדיין, העבודה שלנו עולה כסף. זה זמן עריכה, וזה צילום, תרגום, שירותי מחשוב, ייעוץ משפטי ועוד.

אם כל אחת ואחד ממאות אלפי הקוראים שמגיעים לשיחה מקומית כל שנה יתרום ולו תרומה קטנה – נוכל לעמוד על הרגליים באופן עצמאי לגמרי. אם כל אחד יתמוך בנו בתרומה חודשית צנועה – נוכל לצמוח ולהרחיב את הפעילות שלנו פי כמה.

הצטרפו להצלחה שלנו בשיחה מקומית
תרמו לחיזוק העיתונות העצמאית של שיחה מקומית

לחצו כאן
דברים שרואים בתמונה (צילום: צלם)

דברים שרואים בתמונה (צילום: צלם)

X

אהבת את הכתבה הזאת?

כדי לעשות עיתונות עצמאית שיחה מקומית צריכה גם את התמיכה שלך. לחץ/י כאן כדי להיות חלק מההצלחה שלנו
silencej89sjf